Přihlásit se | Registrovat


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Právě je 20 říj 2020, 10:28




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Časté otázky a odpovědi na ně - HLEDEJ, NEŽ SE ZEPTÁŠ
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2012, 11:55 
Game Administrátor
Game Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 28 led 2011, 20:55
Příspěvky: 1126
1. Můžu bít GM?
Ne, GM bít nemůžete. Bití se nám nelíbí a pokud chcete být GM, v podmínkách je uvedena znalost českého jazyka.

2. Můžu být GM?
Ano, můžete být GM, pokud splňujete podmínky a pošlete při vyhlášeném náboru email se všemi informacemi.

3. Při spouštění hry mi to něco píše, co mám dělat?
Nevíme, co je to "něco", prosím specifikujte.

4. Při spouštění mi to píše něco se 3D grafikou a hra se nespustí, co mám dělat?
Máte slabou, starou, špatně funkční či jinak vadnou grafickou kartu. Často se toto stává u starších počítačů, chcete-li spustit více než 1× klient.

5. Při spouštění mi to píše něco s .dll, co mám dělat?
Na novějších Windowsech musíte pustit jako správce, přetrvává-li problém, přesuňte celou složku Quadcore přímo na disk C:\ nebo D:\, aby cesta k důležitým souborům neobsahovala mezery a speciální znaky - nejlépe C:\Quadcore\pack nebo D:\Quadcore\pack\ . Další cestou k vyřešení problému je zkopírování dané knihovny do složky metinu či do pack. Chybějící knihovny lze nalézt zde -> http://www.dll-files.com/, fiixátor stáhnete zde -> http://www.dll-files.com/fixer/.

6. Hra se mi vypne a vyskočí tabulka s otazníky, ať kliknu na cokoliv, vypne se mi hra, co mám dělat?
Zkontrolovat stav Vaší grafické karty, RAM, procesoru a dalších částí PC. Váš PC je něčím natolik vytížený, že tuto nenáročnou hru nezvládá. Máte slabou, starou, špatně funkční či jinak vadnou grafickou kartu, nedostatek (nebo vytíženou) RAM, vytížený procesor či jinak nefunkční PC. Problém vždy způsobuje nějaká kolize mezi winem a klientem, případně mezi PC a winem (chyba winu), dělá to relativně málo lidem, vyskakování otazníků je otázkou od počátku serveru. Důvodem může být starý PC. Doporučuji odstranit QC (komplet) a znovu si ho stáhnout a nainstalovat. Pokud reinstall nepomůže, použít fixátor winu (http://support.microsoft.com/fixit/ nebo jiný) na opravu Winu. Pokud máte windows v pořádku, zkontrolujte vytížení PC, případně stabilitu internetového připojení. Pokud ani zde nenajdete chybu, hledejte dál, pokud Vám to za ten čas stojí. Samozřejmostí je spouštění jako správce (nejlépe na hlavním=administrátorském účtu PC), cesty k souborům QC nesmí obsahovat speciální znaky případně mezery (mohou dělat potíže), ideálně D:\QuadCore. Pokud instalujete do složky Program Files, musí být ve složce Program Files (x86). Zkuste nespouštět nic jiného, co Vám PC zbytečně zpomaluje a zahlcuje systém. Zkontrolujte procesy, které Vám na PC běží a procesy po spuštění (msconfig). Zkontrolujte vytížení internetového připojení, abyste zamezili vytížení sítě cizím subjektem (cmd -> netstat). A samozřejmě zkontrolujte osvědčeným antivirem, zda nemáte v PC vir. Navíc Váš antivirus může QC považovat kvůli kompresi souborů za virus, jímž není, ale může ho blokovat a během hry proces "zabít". V tom případě je nutné QC dát do výjimek antiviru. Po opravě všech šotků doporučuji reinstalaci QC, aby vše běželo, jak má. Nezbývá mi než Vám popřát hodně štěstí při hledání řešení.

7. Mohu se na něco zeptat? Mohu mít jednu otázku?
Právě jste se zeptali. Zbytečné odpovídat. Tu jednu otázku jste právě vyčerpali. Ptejte se přímo a neptejte se, zda se můžete zeptat, je to absurdní.

8. Poslal jsem SMS a mince mi to nepřičetlo, co mám dělat?
Pro Čechy: Zkontrolujte odeslanou SMS a číslo, na které jste SMS odeslali. Pokud jste odeslali SMS ve správném tvaru na správné číslo a nepřišla Vám odpovědní SMS, napište na GOPAY email s Vaším telefonním číslem a informacemi o odeslané SMS.
Spoiler: Zobrazit
Sms, kterou zadáváte do telefonu je ve tvaru PLATIM a odesílá se na telefonní číslo, které tam máte napsané, když dáte Koupit přes SMS. Přijde Vám kód, který tam vložíte a mince Vám budou okamžitě přičteny. Pokud Vám nedojde SMS s kódem nebo je kód neplatný, napište na podpora@gopay.cz .
Možné problémy
Poslal jsem SMS a nepřišel mi odpovědní kód: napište email na podpora@gopay.cz , kde napíšete telefoní číslo a čas, kdy jste SMS poslali
KÓD nefunguje: napište email na podpora@gopay.cz , kde napíšete telefonní číslo a kód kupónu-zkontrolují to
Poslal jsem SMS ve špatném tvaru: napište email na podpora@gopay.cz , kde napíšete co se vám stalo a tvar té sms-dále to závisí na nich

Pre Slovákov: Skontrolujte odoslanú SMS a číslo, na ktoré ste SMS odoslali. Ak ste odoslali SMS v správnom tvare na správne číslo a neboli Vám mince pripočítané, zavolajte svojmu operátorovi, kde sa stal problém.

9. Poslal jsem platbu přes PayPal a mince mi nebyly přičteny, co mám dělat?
Vyčkat, mince jsou připisovány ručně adminem. V případě, že mince nedorazí do 24 hodin, kontaktujte nás s informacemi o platbě na aticket.

10. Poslal jsem platbu přes banku a mince nikde, co mám dělat?
Vyčkat. Platby kartou bývají provedeny ihned, při převodu je stále běžná čekací doba i 3 dny. V případě, že mince nedorazí do 3 pracovních dnů, kontaktujte nás s informacemi na ticket.

11. Zvýšíte raty na drop, exp...?
Ne, raty jsou stále stejné a takové také budou.

12. Proč jsem dostal ban, nic jsem neudělal?
Porušil jsi pravidla - pokud jsi je dosud nečetl, je nejvyšší čas si je přečíst. Pokud nenajdeš důvod pro svůj ban, zeptej se pomocí ticketu na webu, za co ban máš. Důvod Ti bude sdělen.

13. Proč jsem dostal chatban, nic jsem neudělal?
Porušil jsi pravidla - pokud jsi je dosud nečetl, je nejvyšší čas si je přečíst. Důvody chatbanů nejsou registrovány, bezdůvodné bany nejsou udělovány. Vyčkej uplynutí blokace chatu.

14. Dostal jsem chatban na 10 hodin, šel jsem spát a ráno jsem ho měl pořád, jakto?
Čas se odečítá jen ve stavu online. Chatban na 10 hodin je tedy chatban na 10 odehraných hodin.

15. Přihlásil jsem se na postavu, byl jsem jinde a/nebo jsem neměl věci, jak to?
Někdo byl na Tvé postavě, napiš co nejdříve po tomto zjištění na ticket, o jakou postavu se jedná a kdy ke vstupu na Tvůj účet zřejmě došlo - NEZAPOMEŇ zařadit ticket do správné kategorie. Pokud jsi nedbal našich doporučení ZDE -> subdom/forum/viewtopic.php?f=20&t=6442, ztrácíš nárok na podporu týmu.

16. Mohu mít více účtů? Mohu mít spuštěných více klientů?
Samozřejmě ano. Počítáme s tím, že využíváte buffy, dropy, obchody a další postavy.

17. Chci smazat postavu a nejde to, jakto?
Postava má level 100 a výše nebo zadáváš chybný mazací kód.

18. Snížíte mi level, abych mohl smazat postavu?
Postavu můžete smazat do levelu 100. Tým Vám level snižovat nebude.

19. Zapomněl jsem, na jaký email mám registrovaný účet/Zapomněl jsem heslo do skladu, co s tím?
Informace o účtu najdeš na webu v uživatelském panelu.

20. Kamarád mi chce dát účet, změníte mi email/jméno?
Obchodování, měnění, darování a jakékoliv další manipulování s účty je zakázáno a takový účet pak ztrácí nárok na naši jakoukoliv podporu.

21. Kde mám expit level ... /Kde dropnu ... ?
Hraj a hledej, zeptej se hráčů. Takové informace nemají GM povinnost dávat.

22. Někdo mě bugnul do textury, nemohu se přihlásit, co s tím?
Použij debug na webu, najdeš ho v uživatelském panelu pod Postavy/Debug/Podpisy. Pro jistotu, že bude debug úspěšný, musíš být odhlášen alespoň 15 minut, poté klikni na debug, vyčkej 10 minut, znovu klikni na debug a vyčkej 15 minut, než se na účet přihlásíš. Měl by ses nacházet v prvním městě. Debug funguje vždy, když je proveden správně.

23. Kde najdu ten podpis, který mohu použít na fóru i jinde?
Na webu v uživatelském panelu pod Postavy/Debug/Podpisy.
Spoiler: Zobrazit
Obrázek


24. Koupil jsem si premium a nevidím žádnou změnu, jakto?
Pro aktivaci je nutné se odhlásit a znovu přihlásit. Ve hře vlevo nahoře pak přibudou ikonky.

25. Dáte mi na Vás kontakt jiný než email quadcore, PM na fórum, skupinu nebo profil Quad Core na FB?
Ne, můžete nás kontaktovat pouze přes ticket, PM na fóru, email s koncovkou @quadcore.cz, ve hře a ve skupině na FB -> https://www.facebook.com/QuadCore.Mt2. Poslední cestou je admin@quadcore.cz (Dupl3xx).

26. Mohu na levelu 155 změnit kouzla na postavě?
Změnit je můžete, ovšem nemůžete je zlepšit nad úroveň M1. Změňte je pokud možno již na levelu 125.

27. Proč nezavedete SMS pro Slováky za více mincí než 40?
Protože to slovenští operátoři nedovolují. Maximální cena premium SMS je 1,33EUR+VAT(21%) (česky=DPH 21%), což odpovídá 40,- Kč, tedy 40 mincím.

28. Hra se mi vypne a píše to, že konto je již připojeno, proč?
Buďto se na Váš účet někdo právě připojil a napsalo Vám to ve hře hlášku, že budete odpojen, nebo Vám na malý okamžik vypadlo internetové připojení, které server nezaznamenal (tudíž jste pro server stále online), ale Váš počítač ano (a proto se Vám klient odhlásil).

29. Vyhrál jsem mince v soutěži a ještě mi nebyly přičteny, jakto?
Mince vyhrané v soutěži jsou připisovány ručně. Vyčkejte na jejich připsání. Pokud nejsou připsány do týdne, napište na andilek.kata@quadcore.cz a napište v jaké soutěži jste je vyhráli a kdy proběhlo vyhlášení.

30. Píše mi to "Die PatchList ist in der Zeile 1 z 42 chybné. Aktualizace byla přeskočena."
Nemáte aktuální Net Framework. Získáte ho zde -> http://www.microsoft.com/downloads/cs-c ... 86f32c0992

31. Píše mi to "Unable to find a version of the runtime to run this application."
Nemáte aktuální Net Framework. Získáte ho zde -> http://www.microsoft.com/downloads/cs-c ... 86f32c0992

32. Zvolím si postavu, začne se mi načítat mapa a pak se to vypne, co s tím?
Použij debug na webu, najdeš ho v uživatelském panelu pod Postavy/Debug/Podpisy. Pro jistotu, že bude debug úspěšný, musíš být odhlášen alespoň 15 minut, poté klikni na debug, vyčkej 10 minut, znovu klikni na debug a vyčkej 15 minut, než se na účet přihlásíš. Měl by ses nacházet v prvním městě. Debug funguje vždy, když je proveden správně.

33. Neodečítá mi to moby/nefunguje mi lovecký quest, proč?
Quest koliduje s biologem, splň nejdříve úkol od biologa, posléze můžeš splnit lovecký úkol.

34. Zapomněl jsem ID/heslo, dáte mi ho?
ID, email ani heslo z bezpečnostních důvodů nedáváme. Najdi si registrační email, tam máš ID a heslo nepsané. Pokud jsi registrační email smazal, ID ani heslo se nedozvíš.

35. Při spuštění to po mně chce CD, co s tím?
Při instalaci jsi měl v CDromce CD. Restartuj PC, nebo vloz do CDromky to CD, které jsi tam měl při instalaci.

36. Píše mi to "archiv poškozen", co mám dělat?
Stáhni znovu klienta. Pokud bude opět poškozen, zkus přes torrenty. Chyba může vzniknout při pomalém stahování.


______________________________________________________________ Revidováno 26.02.2013

_________________
Obrázek
Nikdy nedávejte nikomu své ID a heslo. Nikdo z týmu se na ně nebude ptát!


Nahoru
 Offline Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: